Can you rocktober?

Igår hade jag kul igen, min och blixtens disney kväll var kanon och den efterföljdes av honungsöl på Tre Kvastar med Hagrid och Viktor Granger. Där stötte vi även på Svarte Oliver (Huffelpuffs främsta exemplar av inavel), Rumpan och ett stort gäng random Hogwartselever som busade. Självklart så leder ju ett till ett annat och de där dumma ugglorna jag nämnde förut resulterade i att jag träffade mitt fucking jävla Slytherin ex... vi pratade över några honungsöl. Sa dumma saker likväl som kloka saker. Som vanligt på tre kvastar så går det inte att ta bara en honungsöl... det är minst tre eller ingen alls. När man har ett seriöst snack med ettt Slytherin-ex då så går det aldrig bra.
Hela dagen har varit en enda lång trans, glömde nästan bort att jag skulle på dejt med Felicia från Gryffindor i Hogsmeade. Vi kommer inte ses på två månader nu eftersom hon åker till Helsingfors för att kämpa för jättars rätt i samhället och hon kommer hem precis när jag åker iväg på mitt farliga uppdrag. Jag kommer sakna henne, hon är verkligen världens bästa kompis och en brilliant häxa.
Nu är jag helt slut igen... så blir det när man bara kör rocktober style.


                            
Jag måste börja sova i min egen sovsal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0