Huffelpuff vs Ravenclaw


Bloggar live från Quidditcharenan, Hufflepuff vs Ravenclaw, ärligt talat bryr jag mig inte så mycket om matchen. Ravenclaws nya sökare är en fjant och Hufflepuffs försvar är ett skämt. Quidditch är nice, men mest för att det är roliga efterfester, så där entusiastisk som alla förväntas vara är bara bullshit. Jag måste ändå bege mig tillbaka mot slottet strax för att avtjäna min straffkommendering, professor McGonagall har satt mig på att städa i uggletornet (inte helt skönt dauh).


Ganska värdelöst

så här tror de att man spelar quidditch i mugglarvärlden....what losers.

vad tycker ni? rösta!


Kommentarer
Postat av: Hagrid

HAHHAHAHAHA, "vad tycker ni?!" Rösta! HAHAHAHHAHAHHA

2009-10-12 @ 08:20:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0