Kwålitytajm


Sitter och ser på kvalitetsmugglartv, världens bästa program, idol. Det är faktiskt första gången jag verkligen följer idol och jag har varit nästan sjukligt fanatisk under kvalprogrammen. Idag är jag lite besviken dock, fan va många är riktigt jävla värdelösa på att förstå vad som är bra. Också blev jag lite ledsen att mannen i mitt liv, Calle, inte höll hela vägen (även fast han valde världens bästa låt)... Calle... jag tror på dig ändå.
Kvällens plus är ju däremot Reza (som sjunger som en jävla gudinna), Erik, och Mariette... åh Mariette... Det är en riktig kvinna... Asacool, fräsch, ny...men ändå gammal... Henne gillar vi!

Nu ska Tove sjunga, det blir intressant.



Tror du att idol-Calle är mannen i mitt liv. Rösta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0