Let's talk about Quidditch?

Igår var det stor kvalmatch i Quidditch, jag tror inte någon missade det... Jag som hellre dricker öl utan att behöva lyssna på vrålet från galna trollkarlar som kommer i byxorna så fort de ser en sökare på en kvast fick därför finkamma Hogsmeade på en Quidditchfri pub. Jag hittade en. EN!!! I Hela Hogsmeade?!? Jag önskar att jag orkade bry mig om Quidditch så jag fick dela glädjen och sorgen med de söta fanatikerna, men ärligt talat... ska Quidditch vara underhållande måste man gränsla kvasten själv.

Kvällen var kanon, idag blir det en klassisk bakissöndag med ett snabbt besök till St Mungos för att hälsa på farmor.


Dancing with myself...


Keep it magical!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0