10 dagar kvar tills jag åker hem?

Shit, det var ju måndag igår. Vi har varit i Berlin i tre veckor. Vad säger man? Jag är helt klart väldigt betuttad i den här staden, tror inte att det kommer ta lång tid innan jag längtar tillbaka. Trots det ser jag faktiskt fram emot att komma hem till Hogwarts igen. Inte på samma sätt som när jag var på mitt hemliga uppdrag i UK, för jag känner ingen hemlängtan nu. Mest tycker jag bara att det ska bli kul att fira in våren och sommaren på Hogwarts, tillsammans med alla tuffa trollkarlspolare.


Det jag saknade mest med Hogwarts var ju faktiskt Pepsi Max och det har jag ju hittat nu. Hmm.. Nu saknar jag bara Adam, Toulouse, och Danielle (och hon är ju ändå i San Fran så hon kan ju gå och bestiga en get eller nåt).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0