Dancing with you is such a magnificent thing to do

Nu ljusnar det ute. Jag och Matilda klev precis in genom dörren efter nästan sex timmars mongodansande på Bang Bang Club. Vi har dansat så mycket att vi ser nyduschade ut och båda våras slatter från sjuan gör sig påminda i knäskålarna. Wow va skönt det var att bara släppa allt och dansa stort, löjligt, groteskt och helt fantastiskt jävla underbart. Grym musik var det också (bortsett från några elektro missar) och fullt av massa söta pop-pojkar.


Min tinitus mörchar sönder hela min skalle för tillfället, men wtf, Berlin...BRING IT ON!

Kommentarer
Postat av: Zigglah!

Bang bang!!! :D:D

gammalt favvoställe, blev dock utslängd och portad därifrån för 1,5 år sedan så lilla ziegler får inte komma tillbaka, tresst! jag följer bloggen eneriskt, så du får ursäkta sådana här kommentarer!

2010-04-05 @ 22:34:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0