EPIC

Nu är klockan 17.02 och vi har precis ätit frukost. Gårdagskvällen var en sån som man troligtvis bara kan ha i Berlin. Vi gick till det häftiga stället Weekend som visade sig vara mer likt en ocool finlandsfärjetripp än en ball klubb. Vi löste detta med tequila och roliga "konka eller konka" uppgifter vilket resulterade i att vi fick ett partyfölje av fotbollskillen Paco-Rico-Nacho, basketkillen/rapparen Lucas och den söta grafiska design fransosen Antoine. Vi drog till en häftig klubb där vi inte orkade vänta tillräckligt länge för att komma in (länge nog dock för att gifta mig med en Sascha och starta en piercingklubb med en cool piercingkille, jag drog repliken "ser att du också har en septumpiercing, coolt", lära mig bulgariska och bli bjuden på öl av en knäpp tyska) sedan drog vidare till en bordell-liknande bar, blev bjudna på shots och hade vårt roligare. Vid klockan sex åkte jag och Matilda med våra nya vänner till en frukostrestaurang i Charlottenburg där blev vi bjudna på nybakade croissanter och kaffe, grabbarna ville att vi skulle fortsätta med öl men någonstans vid halv nio kände vi att det var dags att tänka på refrängen...


En episk kväll... ikväll blir det fest med Västeråsare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0