Ich, du und alle dass wir kennen

Ikväll blev alltså första torra hemmakvällen i den här lägenheten. Skönt tyckte min lever och min piercing (och säkert Adam). Vi har till exempel ätit god Hagrid-risotto, druckit te och tittat på Me You and everyone we know. Kom på att sist jag såg den filmen var jag ute på farligt uppdrag i UK och satt i min engelska soffa i mitt engelska hem...nu är jag istället i en tysk soffa, i ett tyskt hem... tokigt.





Översta bilden är tagen när jag bloggade klockan 7 på morgonen och levde som en poet. Sen är det falafelfrukost (btw värsta hissen), piercingstudion och världens bästa Matilda.


Kommentarer
Postat av: mr.awesome

Mahaha älskar bilden när du blir piercad. Det tyckte jag var kul.

2010-04-08 @ 12:08:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0