Pengar och Rock

Idag...Kurfürstendamm, där vi dreglade över hur äckligt cool Gedächtniskirche är och alla töntigt snygga kläder på COS, pizza och eroitkshopen på erotikmuseet. Kvällen blev sedan bara übertjejig med En prinsessas dagbok, Jonas Brothers, Berlinis (1.39 Euros Prosecco med Hallon) och pasta med ketchup. Jag är trött, men mår bra. Har faktiskt inte bara varit oansvarig idag, utan har även sett över min ekonomi, gjort en budget och sökt till Stockholms universitet där jag tänkte gå en utbildning. Spännande va? Helst ville jag gå utbildningen "Livsnjutare med fördjupningskunskap i skojj" eller "Provsmakare med inriktning rock" men det fanns inte så jag sökte Kulturvetarlinjen istället.


Jag fick ont i magen av att ha spenderat massa pengar. Matilda var smart och sa "Man skall aldrig skämmas över att ha investerat i sin rockighet". Fakta ljuger aldrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0