VA?

Kära bloggen idag har det värsta hänt, jag agerar nämligen för tillfället banger. BANGER I BERLIN!!! Vad är det för jävla stil liksom? Nej, så farligt är det väl egentligen inte, känner mig bara inte frisk och jag får inte glömma bort min punginflammation. Egentligen tycker jag nog att det är mest skönt att stanna hemma en kväll, synd bara att vara tvungen att avstå en lördagkväll på Berghain (ååå jag vill vill vill jag menar, Katarina + Bögar + massa stöl +fest är bara bra matte). Bäst att tjejerna inte vänjer sig vid min frånvaro, jag menar Katarina är häxa, festens mittpunkt, rockartist och bloggdrottning...banger låter inte som en trendig grej att lägga till på den listan.


Kanske sjuk och osminkad men jag är väl ändå för jävla läcker ändå?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0