Och sen ja...

Sen gick jag till Mosebacke. Där var man som en sill i en fullspäckad tunna. Tur att den var full av ögongodis och bara ett fåtal fula fiskar. Allt var jättebra tills en ganska stilig (tyvärr lite för mycket nästan 30 och bar kostym) man kom fram till oss och ville flörta. Han visste inte riktigt hur han skulle närma sig och tänkte att följande strategi säkert skulle funka.

"Hej, är det någon som vill smaka lite nötter?" Med ett varmt oskyldigt leende sträckte han fram sin kopp med jordnötter varpå vår amerikanska vän Camela ber oss översätta vad han sa och jag vrålflabbande få ur mig:

"Would you like to try some nuts?"

Då förstod killen sitt misstag och skämdes. Vi skrattade och kissade nästan lite.

Vad som hände resten av kvällen är inte värt att nämna, det gick inte så bra helt enkelt och väl hemma kunde jag inte sova. Började slötitta på en film i hopp om att slummra in vilket slutade i att jag blev pigg, började titta på Titanic, den var slut strax efter sju, och då blev jag ännu piggare. Gjorde ett städryck och lagade ordentlig frukost till mig och syrran. Somnade till slut strax efter tio. Jag måste göra något åt mina sömnproblem.


Bildsökning Jag vill hemskt gärna ha ett fantasidjur, på Google. Det tyckte jag var roligt. Skratta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0