C'mon love

Tja, tja bloggen!

Eftermiddagen och kvällen har spenderats i en rockig studio i Manchester. Tyvärr har jag inga bilder därifrån eftersom kamerabatterierna tog slut i förmiddags när jag och Egan lekte proffsplåtning. Proffsplåtning innebär att Egan faktiskt fångar det han vill på bild istället för att säga "let me take a picture of you" och sedan ta en bild på golvet eller sprickorna i taket. När Egan leker proffesionell fotograf tar han ett steg tillbaka, prickar noggrant, tar bilden och säger "watch... now.. THERE! Pretty!".



Jag tycker han är rätt bra fotograf, men framför allt är han en strålande modell.

Edit: Inser nu att i förmiddags var klockan halv fyra... hmm.. jag som var helt övertygad om att det var nästan imorse. Hmm.. Jag antar att det är sånt som händer när middagstid är framåt midnatt och frukost är eftermiddagste.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0