oh yes, btw.

Något som piggar upp på mitt knäppa extrajobb är såklart att man kan tråna efter snygg-dansken. Jag tror han heter Mads, eller Mawrten eller nåt sjukt danskt, oavsett vilket är han något man gärna sätter tänderna i. Bara för sakens skull räknade jag ut hans hunkmedel och han fick 9,3 (!!!!), han acear riktigt hårt med andra ord. Stilig, snygg, ascharmig, smart, spännande och dödsläcker! En solklar megahunk är inte helt fel att ha i närheten när man sliter på trolldomsministeriet.


Bildgooglade "snygg dansk", men det kom bara upp bilder på stolar. Tydligen så finns det inga snygga danskar...google vet inte att det här är ofakta för de har inte träffat snyggdansken Mads/Mawrten...jag får nog skriva ett brev och bifoga en bild så jag kan lära google lite om fakta.
Anyways, Fabio får agera stand-in för hunkig dansk. Han är ju ändå en väldigt mångsidig modell, och framför allt hunk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0