Till exempel vanligheten tlööööött

Dödstlött som vanligt. Efter fem dagars streckjobb blir man så. Min inre biologiska klocka bara viskar, eller snarare skriker, "NU TYCKER JAG ATT DET ÄR HELG"...men det är det ju inte. Tyvärr jobbar jag imorgon också, och jag har bara en dag ledig innan det blir tre dagar igen. MUFF! MAaah! Därför bestämmer ska jag bli jättefull imorgon. JÄTTE, verkligen JÄTTEfull, tillsammans med världens bästa Gryffindor Adam som är nyss hemkommen från fjärran östern. Vi rockar vårt absolut hårdaste imorgon kväll och det... det ska bli något värt att blogga om.



Jag sover i min sakna-björn-tisha, mest för att den är jävligt rockig och för att jag saknar Björn lite mindre när jag får sova med en del av honom.

God natt kamrater!

Kommentarer
Postat av: G

Hahaha streckjobb, MALMSKILLNADSGATAN ELLER mwouahaha puss

2010-02-16 @ 22:08:39
URL: http://neverhappened.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0