AWIGHT

Awrajt, köttfärsfejjan har lugnat ner sig och nu ser det mest ut som att jag har hemsk acne men det är helt okej, det fixar jag med en ganska lätt trollformel. Var uppe redan klockan sju i morse (egentligen 07.25 men 7 låter bättre) eftersom mitt nya extraknäck startade idag. Det innebär att jag nu fem dagar i veckan tidigt som faen skall gå ut på minst en timmes promenad med min farmors best och hjälpa till med övrig skötsel av honom. Inte särskilt kul kanske, men bra för karman, konditionen och det gör så att jag får råd att köpa mig en redig honungsöl i slutet av dagen.

Nu ska jag snart åka in till Hogsmeade och ta en after work without work med Blixten, KANONERS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0