De jävlarna skall skjutas

Idag har jag fått sömnsjukan och inte gått längre än två meter i taget när jag väl orkat resa mig ur sängen. Men det är helt okej att ha sömnsjukan, speciellt när jag har lyssnat på världens bästa musik. VÄRLDENS BÄSTA MUSIK. Jag lyssnar oftast på världens bästa musik men idag insåg jag hur otroligt fantastisk den verkligen är. Den var så bra att jag var tvungen att skriva lite själv. Sen blev jag så sentimental av allt skrivande att jag var tvungen att dricka eldwhisky och se på James Bond. Nu lyssnar jag på världens bästa musik igen och känner mig kärlekskrank. Det fixar vi med Säkert! och en halv flaska vin.


Imorgon ska jag repa med The Umami Experience världens bästa och okända punkband.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0