I <3 Mugglarfenomen

Mugglarfenomenet "facebook", även kallad "fejjan" och "ansiktsboken" (der Ansichts Buch på tyska) håller mig under en konstant förtrollning. Här är världens roligaste applikation som valde ut mina bästaste bilder från året helt megasnabbt. MAGI!



Beskrivning från längst upp och sedan ruta för ruta åt höger, som när man läser till exempel en tidning eller en novell.

1. F12 med Granke och Phew (Fju Dr. Bonge) det var tydligen där man skulle hänga hela sommaren så då gjorde vi det.
2. Studenten... jag grät som en häst... fast egentligen var det bara pollenallergi.
3. Någonstans i slutet av sommaren tyckte vi det var världens bästa idé att megafesta hos Lina. Det var kul.
4. Våningar Emellan. Jag bodde i Teatersalen i en månad.
5. Världens bästa Björns avskedsfest. Vi drack tequila och spydde ner hela Hogwarts i rockens sanna anda.
6. Jag var nydumpad av jävla Slytherinhoran och Granke & Co gjorde mig glad med Kung och kvällsbad.
7. Nyårsafton med Hällas horkör
8. Min och Blixtens birthdaybash, vinterns självklara höjdpunkt.
9.Halloweenfest två dagar innan mitt farliga uppdrag, jag och Micke rockar.
10. Galningen Jacob och jag på studentskiva med tema "Supersnabb".
11. Pridefestivalen med Dood och Malin.
12. Ryktet visade sig vara sant, jag är en vampyr.
13. Studentbal med Malin. Jag var tvungen att hålla tal inför alla studenter.
14. Graffestivalen, en musikfestival i Guttis ära. Jag och Matilda skrev två rocklåtar till världens bästa granke.
15. Olivetta, kärlekens paradis. Aldrig ska vi glömma kannorna med White Russians och eldflugorna.
16. Så här går det till när Little Shop of Horrors ensemblen firar en lyckad/misslyckad föreställning.

Ett lapptäcke av det gångna året. Helt fel var det inte... nu gör vi 2010 ännu rockigare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0