Min vän Tom

Om man bortser från de otroliga rocklåtarna Umami Experience skrev i lördags (Människan är världens näst vanligaste dj, Jättejättejättemycket våld och Färgen Fel) så skrev jag och Matilda början på världens bästa låt igår. Den heter My friend Tom och den kommer smälta ansikten när den är klar. Så hårt rockar den!

I met my friend Tom
at www.myspace.com
He was the first to befriend me
I know he'll never offend me
And it makes me feel so proud
to sing this out loud

Dear Tom,
I'm so glad we met
on this little thing called the internet
We've never met IRL
But you've still got me under your spell
Dear Tom, I love you bro
xoxo your no 1 myspace hoe.

Är den hård eller vad? Nu fattas bara resten av låten sedan skall den upp på "min rymd" fort som fan.


Kommentarer
Postat av: G

Fett! Den vill jag spela flöjt eller saxofon på. Ska hitta min gamla härliga blockflöjt hos pappa och låna en sax av Antons Pavel har jag tänkt.

2010-01-20 @ 09:19:57
URL: http://neverhappened.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0