Jag skulle mörda för en cola

Vilken helg. Hur sammanfattar man det här?

Fredagen var väl lite ur fas men ändå tip topp med allt det bästaste man kan tänka sig från en majestätisk sofflejonkväll. Lördagskvällen inleddes fullkomligt excellent med eftermiddags coctails och guitar hero hos Bullen & Flash, lite stöl och trevligheter med de nytillkomna invandrarna, eller turisterna snarare, Thom och Daniel. Tog vi kvastarna till Landet (på vägen dit fick jag jobb av min gamla chef) där Thom hade spelning. OJOJOJ rackarns va han kunde sjunga, som han den där Damien Rice fast bättre. Vi var så pass lyckliga och drack honungsöl vårt bästaste... oj va sent det blev, men det skiter väl jag i. Jag dansade mitt svårare på runkig klubb, ville äta världens största falafel men jag hittade ingen så det fick bli nattbussen hem med världens bästaste Ravenclaw Gutti, quornfärs med majs och den otroliga kvalitetsfilmen Eddie med Whoppie Goldberg typ kanske klockan fem... halv sex? Wow va vi sov gott...
Sen vaknade jag klockan 10 av att jag fick en bra idé. Hade också drömt en cool dröm om att Hogwarts öppnat en ny festlokal där Umami Experience spelade på scenen. Så jag och Graffas tittade på Accepted, åt äggmacka, åt pizza (hälften fetaost hälften ananas), åkte pulka/snowracer/sopsäck/stol i himlabacken. Allt vara megakul tills Daniel typ bröt tummen och vi fick åka till sjukan. Inga problem, vi fortsatte med varm choklad, Son of a Preacher man, Risotto, Levande Slottet och nu... alla har gått, jag porrar med tanken på en kall cola och tittar på Ally McBeal.

Den här helgen var fan toppen... åh jag är så lycklig. Här har vi några helgfaktan.

1. Mexikaner skall inte åka pulka.
2. Umami Experience är världens bästa band.
3. Varm choklad är inte gott när den är gjord på sojamjölk.
4. Katarina är inte längre arbetslös.


Gotta love it

Kommentarer
Postat av: G

THERE'S A MEXICAN IN MY BLUEBERRY FIELD!

2010-02-01 @ 17:04:54
URL: http://neverhappened.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0