Vackra pojkar, vackra män.

Bortsett från att David Tainton (som han var 1996) är mannen i mitt liv och platserna jag reserverat i mitt hjärta (och streck) för Robert Downey Jr och Rachel Weisz så har jag världens största kärlek som jag fram tills några minuter sedan nästan glömt bort (tack Svt för påminnelsen), nämligen Antonio Banderas som Zorro. Åh Zorro mitt hjärtas låga! Mitt strecks största längtan!
Zorrrrrrrrrrrrroooooo..... mmmm.... som en spinnande katt. Åh Zorro vad vore jag utan dig?




Så nu sitter jag och dricker mina "foesmos"  och porrar med tanken på ett Kalifornien för länge sedan. Där alla pratade med brytning, tequilan flödade, alla red barbacka och man hade traditionsenligt sex i ladan.

Those were the days. Herr Ober! Eine Flasche Wein bitte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0