2½ Rockare

Tihihi, jag är full, Nigel är packad och Thea skrattar mest åt oss båda.

Spelningen var en succé och kvällen var fantastisk. Jag och Egan fick till och med komma upp på scenen och sjunga sista låten tillsammans med bandet. Traditionsenligt langades nannyölen så fort spelningen var över och jag skämdes som vanligt över att ha ett pint i ena handen och ett barn i den andra. Efterfesten fortsatte här hemma tillsammans med vännen Mike. Mike är musikproducent från Liverpool som jag blev lite småkär i sist jag var här (mest för att han ler så himla gulligt och rullar runt på alla "R" med liverpooldialekt). Vi drack några flaskor vin och lyssnade på The Who och Van Morrison tills katten Satchmo drog in en mus vilket ledde till panik. Nige satt vettskrämd, med fötterna upp i soffan och utropade "OH FOR FUCK'S SAKE" ett tiotal gånger medans Thea jagade den stackars murran med en skål, Mike tätt bakom med en kvast. Vad gjorde jag? Jag låg dubbelvikt på marken och grät av skratt. Oförmögen till att sluta fnissa bestämde jag mig för att gå och lägga mig. Det är det jag försöker göra nu, samtidigt som jag ger mig på ett fattigt försök att låta klartänkt och nykter.

Hihi, vilken kväll.

Imorgon ska vi äta frukost på Ginger & Pickle och sedan åka rockbussen till Liverpool.

HAHA!


Bildsökning Ganska full dauh på Google.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0