Ang rösträtt

Cha, cha bloggen!

Läget? Coolt, själv sitter jag och jobbar på min debutroman, min debutplatta och mina memoarer.
Har egentligen inte alls särskilt mycket för mig, det spöregnar ute...igen... ville mest droppa förbi och säga att jag tycker det är fegt att inte rösta. Vid det här laget borde trillat in ungefär 50 röster, och vad har jag? Två!? Hur ska jag veta vad ni tycker om ni inte säger till? Har man ingen åsikt kan man åtminstone rösta blankt, annars blir fel alternativ överrepresenterat och jag kommer ha massa gnälliga kärringar omkring mig som undrar va fan jag gjort med mitt hår. Så vaschegue, rösta på din favorit och dra ditt strå till stacken för en rättvisare värld!

Do you hate our democracy?

do you hate our democracy%253f Pictures, Images and Photos
Bildsökning Do you hate our democracy?  på Google.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0