:(

Nu är det slut igen. Här tar resan slut. Här tar allt som var så kul slut.
Imorgon är det dags att kvasta hem till Hogwarts och fortsätta jakten på en ny framtid. Jag kommer sakna UK och mina mates men nästa resa hit lär bli redan i Oktober vilket gör allt lite lättare, det vill säga allt förutom att packa. Vem visste att två resväskor kunde stöka ner ett rum så mycket?

Just nu är jag femölberusad och lyssnar på the Zombies.


Den här boken hittade jag på rea idag, vilket tyder på att cupcakes numera är otrendigt och att jag äntligen kan njuta av ett smörkrämat himmelrike utan att känna mig som ett offer av en hype. YES!

(boken är btw en present till Slytherinsyrran)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0