Terrorist eller Turist?

När vi flyger tillbaka från Kanada kommer vi mellanlanda i New York och även fast vi bara mellanlandar måste vi fylla i den där urdumma imigrationsansökanbajset. Min favorit av alla ja/nej frågor är den här:

C) Har du någonsin varit inblandad i spionage, sabotage, terroristaktiviteter eller folkmord; eller var du mellan 1933 och 1945 på något sätt inblandad i förföljelseaktiviteter kopplade till Nazi Tyskland eller dess alierade?

Det kliar i fingrarna...jag vill sååå gärna kryssa i JA-rutan men det blir ett sånt jefla liv då.


Bildsökning fuck me I'm a terrorist på Google.


Kommentarer
Postat av: Malin

På väg till staterna?

ÄLSKAR deras frågor.

"Ja, jag var nazist under andra världskriget och ja! Jag föddes 1984"



Puss

2010-07-15 @ 21:50:29
URL: http://www.malinisf.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0