Adieu

Nu är det dags att åka. Väskan väger mirakulöst nog bara 13 kg. Det är det lättaste jag packat sen jag var 9. Nu drabbas jag av panik igen. Vad har jag glömt? Hur lite kläder har jag med mig egentligen? Räcker det verkligen med fyra par skor?!?!

Åh packpaniken, jag visste att den skulle komma så småningom, jag misstänkte det i alla fall imorse när jag helt obekymrat drack oboy och tittade på två avsnitt av Pingvinerna från Madagaskar och lite Simon & Thomas.

Helena har precis lämnat mig, jag lovade dyrt och heligt att blogga så mycket som möjligt och hon lovade att inte ha för roligt när jag är borta. "Vi ska mest gå omkring och sakna dig" sa hon, jag tycker det lät som en bra idé.

Heja heja bloggen, nästan gång vi hörs av är jag i rocklandet England, UK. Hur häftigt är inte det?

Massa kärlek från er K.


Bildsökning Cheerio suckers på Google.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0