WHOP WHOP

TJO! Sitter i backstageträdgården och försöker sammanfatta så mycket som möjligt av det som hänt den senaste veckan med hjälp av mediatältets wifi. Tyvärr går det inte så bra att ladda upp bilderna jag vill så det får bli när jag kommer tillbaka till England.

Men ååååh jag har så mycket att berätta och åååååh jag har så mycket bilder!!!! Nu är jag helt ledig i några timmar så jag passar på att njuta av min ensamhet. Har svept lite sangria tillsammans med festivalens enda svenska band, Baskery, de är megagulliga och såklart rockiga, och nu tänkte jag springa iväg och se det sista av Dan Mangan. Swell Season spelade igår, jag grät och fick dricka öl med Glen Hansard (mannen med stort M), och idag har jag sett massa band som jag bara mååååste länka till senare.

ÅH! Jag vill bo på den här festivalen!!!

Jag har ett helt okej jobb.


In the backstage garden. Jag spanar in alla killar med skägg...mums.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0