I <3 Shuffle

Jag vet att jag sagt det många gånger förut men det tåls att säga tusen gånger till, jag älskar min ipod! Jag älskar min ipod nästan lika mycket som jag älskar Harry Potter. Den är alltid med på bussen, på Hogwartsexpressen, på fiket, på jobbet, på toaletten, i solen, i regnet, på Quidditchmästerskapen, i nöd och i lust. Det bästa är inte att den är så jävla bäst, den är faktiskt sjukt smart och snäll också. Jag har min älskling på shuffle, det är då den jobbar bäst. Idag när jag var lite låg, fruktansvärt trött och kände nästan som att inget kunde få mig att le. Då shufflade min potta fram Around the world med Aqua. Då skrattade jag. Högt på tunnelbanan. Jag visste inte ens att jag hade Aqua på min pod. Det gjorde min dag. Jag hatälskar Aqua, men det får mig att skratta och dansa.

Jag älskar min ipod.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0