Oh lord

Nu har jag sovit 13 timmar. Känner mig som en halvbakad kladdkaka och har knappt styrka nog i händerna för att skriva det här. Men vad gör man inte för bloggen?

Idag börjar jag skolan. Jag ska också repa och förbereda inför Felicias studentmiddag imorgon. Lyckades ta på mig ansvaret för all musik imorgon och måste nu snickra ihop 6 timmars musik. Just nu är jag därför jävligt stressad och börjar få lite panik. Egentligen är det inte så mycket, men just idag hade det varit perfekt att bara ligga still och återhämta mig lite från mitt sovmarathon. Dessutom dödar mina myggbett mig. De kliar något förjäkligt och lugn och sansad som jag är kan jag ju inte låta bli att klia på dem tills jag blir andfådd. Mina ben blöder.

Gah, bah, pfft.


Bildsökning Gah, bah, pfft. på Google.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0