Töntig tjej

Förberedelserna inför fredagens midsommarfest är helt galna... Jag blir typ helt slut.
Men, men, har fått käka god indisk mat till middag och trots min sovsals extrema röra känns stökigheten inte helt omöjlig att tackla. Jag ska se till att allt är klart inför morgondagen innan jag varvar ner med ett bad och några kvartar på spikmattan. Det sista min nässelfeber behöver nu är stress och om jag inte vill se ut som köttfärs på festen är det bäst att jag slutar köra på i racerfart (dumt nog blir jag alltid stressad av att försöka sluta stressa).

Har pratat med Molly en del idag, hon sa att jag är en sån där planerare. Vi vet inte riktigt vad en planerare gör men hon ska ändå anställa mig som det. Vi ska också spela in en helt egen idé till film med namnet Bröllopsplaneraren i vilken jag är planeraren och får hångla med killar jag annars inte hånglar med.


Tur att funny cats alltid kan hjälpa mig att slappna av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0