Världens bästa söndag

Igår kväll ägde jag och Adam skiten ur alla lördagskvällar i världen med påskté, Werthers och The Boat that Rocked. Inte nog med att vi ägde sönder lördagskvällen, vi rockade skiten ur söndagsmorgonen också! Jag vaknade till rockmusik och Adam i sina snyggaste pyjamas, lagandes mannagrynsgröt. Vi åt gröt, lusläste alla bilagor till the Daily Prophet, surplade kappe och promenerade. TAKE THAT OTHER SÖNDAGSMORGNAR!
Som att min toppensöndag slutar där, knappast! Prova att plugga plugg som är världens roligaste plugg som bara handlar om Harry Potter och därefter bli överraskad av prf Flitwick och prf McGonagall som langade asfet TACO FIESTA! MED VÄSTERBOTTENNACHOS TILL FÖRRÄTT!

Vad hände sen då? Jo kanske jag störtade ner i sängen i fullständig matkoma och tittade på 10 avsnitt av How I met your mother! WHAT UP!?!?!??!!!! LEGENDARY!

Jag kommer aldrig kunna sova, men det skiter jag i. Jag har haft världens bästa söndag.

Om 27 minuter är det måndag... fuck that.


Jag och Adam åker moppe. Bildsökning I love you bro på Google. I love you bro.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0