03.52

Jag har haft en världens jävla skitdag. Den har varit full av besvikelse, tårar, ångest och ångest. Klockan är 03.52 och jag är fortfarande klarvaken trots mitt 4 timmar långa försök till att somna. Jag hatar livet, jag hatar Hogwarts, jag hatar mig själv, jag hatar slytherin, jag hatar house, jag hatar fågelkvitter, jag hatar fucking jävla douche Billy i Ally McBeal, jag hatar igentäppta porer, jag hatar professor Snape, jag hatar döden, jag hatar ångest, jag hatar döda möss, jag hatar alla sämsta i-landsproblem, jag hatar valmöjligheter, jag hatar missförstånd, jag hatar det förlorade hoppet, jag hatar Jimmie Åkesson, jag hatar insomnia, jag hatar Hannah Montana, jag hatar att jag saknar Berlin, jag hatar människans undergång, jag hatar den dödsdöda kärleken, jag hatar bitterheten, jag HATAR Pernilla Wahlgren, jag hatar att John Smith inte stannar kvar i slutet av Pocahontas, jag hatar att vitlöken från middagen fortfarande smakar starkt i min mun, jag hatar fästingar, jag hatar kräks, jag hatar sjukdomar, jag hatar den stundande ålderdomen, jag hatar att fatta beslut.

Jag hatar att min måndag är förstörd för att jag är tillräckligt hatisk för att inte kunna somna.


Bildsökning Din mamma kan äta bajs på Google.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0