Fuckfuckfuckfuckfuck

Nu har jag gjort det sämsta i världshistorien, jag har tackat nej till att åka till Glasotnburyfestivalen med Thea & Nigel. Jag ville det mitt allra mestaste men.. nej. Professor Snape tyckte att jag var världens sämsta människa som dissade våra midsommarplaner och allt blev bara för rörigt. Som tur är har jag fortfarande Kanada kvar, där ska jag rocka mitt allra allra allra allra allra alllra allra bästaste. Men just nu sörjer jag fortfarande Glastonbury.

Det här är vad jag missar alla coola band som finns. Bland annat missar jag Vampire Weekend, Stevie Wonder, Scissor Sisters, Dead Weather, Jack Johnsson, Imogen Heap, Tegan and Sara och fan..det är inte ens en dvärgdel av allt jag vill se på den festivalen!!!!


Bildsökning fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck på Google.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0