Konkurrens i bloggträsket

Av en ren slump snubblade in på den här bloggen hogwartsbloggen.blogg.se, det verkar som att Mitt Hogwartsliv fått lite konkurrens. I och för sig är det en mugglarblogg, det är bara en 13årig tjej som har läst biografiserien om Harry Potters liv lite för många gånger. Därför borde det inte vara riktig competition, tyvärr är det så i alla fall. Namnen har för mycket gemensamt och hon är 11 år, jordgubbsblond, söt och går på skoldisco. Det drar mycket mer av Harry Potter-trafiken än vad en avdankad suput som jag kan göra. Dessutom bloggar hon om söta djur.

Kommentarer
Postat av: LN

OCH hon heter Ellen och har en "Harry Potter hörna"!

Jag har läst din blogg ivrigt vill jag lova men tyvärr Kat, jag går över till den riktiga nu!

2010-06-01 @ 23:15:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0