Rock är grejen som är grejen

Hogwarts Rock-finalen var toppen. Som att vara 16 igen ungefär (bortsett från att jag fick ont i ryggen av att stå, klagade på volymen och insåg att om jag skulle vara groupie till några av banden skulle jag vara pedofil). Kära gamla Sherlock Brothers gästspelade eftersom de vann förra året (fjärde försöket, jag är så glad för deras skull) och jag mindes glatt de dagarna då jag med tupperad snedlugg och tuff tryck-tisha vrålat "AV MED TRÖJAN" till sångaren som alltid löd mina pubertala utbrott. Han ser lite ut som Kurt Cobain, och jag är lika kär i honom nu som då.

Nattbussen vann tyvärr inte men det är okej för Orup (som satt i juryn) signerade Blommans bas. Orup var dödstrevlig och dansade väldigt sexigt. Jag hälsade till honom från Oliver, jag sa att han aldrig varit så lycklig som i torsdags. Då fnissade Orup lite, han kom ihåg Oliver väl.


Bildsökning Orup är världens sexigaste dansare på Google, passande eftersom miss Gaga gästar Hogwarts Quidditcharena ikväll. Hagrid är där såklart och supportar sitt svåraste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0