Älgfezt

För någon vecka sedan var pappa G ute i skogen och knäppte lite älg. Idag fick vi äta älgen och den var god. Älgkött är nog det enda kött jag tycker är riktigt gott, annars är hela köttgrejen rätt meningslös (om man bortser från fisk, åååå va jag älskar fisk), det smakar mest blod och förstör miljön, och vi vet ju alla att miljöförstöring smakar bittert, å så bittert.

När älgen och vinet gjort oss mätta och druckna fick vi titta på skräptv och äta skräpglass. Allt var jättemysigt och det var tråkigt att gå hem ensam i mörkret, särskilt eftersom jag blev rädd för vampyrer, troll och saker som finns med i Lost. Attila gick visserligen troget vid min sida, men han är ju så jävla feg och korkad att han hade bara viftat på svansen om vi hade sprungit in i en läskig blottare/mördare/vampyr/demon/grymling. Kanske dags att skaffa lite pepparsprej eller balla karateskills innan jag börjar promenera i mörkret igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0