BPO?

Gammal och ansvarsfull eller ungsnygg och rockig? Jag vet inte riktigt vem jag ska vara idag, en sån här helt vanlig onsdag när festnerverna skriker efter att få tokdansa till indiepop. BPO är ju onsdagsklubbarnas mest lockande smörgåsbord men plånboken är läskigt tom och på ett sätt tycker jag att jag borde spara mig till helgen. Men om det är något som är orockigt så är det fan att vara en banger... dessutom har jag en kick-ass outfit uttänkt...

Jag får helt enkelt ta en dusch och se vilken sida som åker ner i avloppet tillsammans med smutsvattnet. Ren måste jag ju bli oavsett, den som trodde att rock har något med dålig hygien att göra hade helt fel.


The National får hålla mig sällskap i duschen!

Kommentarer
Postat av: scales

det är inte vanliga bpo, idag är det BABA PO!!!!!!!! måste testas.

2010-10-06 @ 15:33:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0