Dexters laboratorium

Mitt i ett facebookbråk med vännen Ben om huruvida "Dexter" (ni vet Dexter från serien Dexter som handlar om en Dexter som är seriemördare) är asgrym eller inte så kom jag att tänka på serien Dexters Laboratiorium och undrade varför jag inte tittar på den serien längre. Den var ju helt jävla megatoppen och hade världens bästa theme song, ni vet "I Dexters laboratorium, bor en pojke som är väldigt smaaart, men Dee-Dee spränger hans experiment, allt går i kraaaas! Trots att han är kloook går allt på tooook, i DEXTERS LAAAAAAAAB!"

Jag måste skaffa Cartoon Network imorgon... eller beställa Dexterboxen.


Ond liten jävla kille den där Dexter, men vem älskar inte en bad boy?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0