I <3 UK

Jag vaknade klockan åtta av att byggarbetarna från Ravenclawtornet hammrade utanför mitt fönster. Det var ett fruktansärt sätt att vakna på så jag bestämde mig för att somna om och vakna klockan halv ett. Inte bara fick jag drömma massa mer, det här var också det första jag läste efter att ha gnuggat sömnen ur ögonen :)

Thea Gilmore:
Aaaaaaaah! Katarina!!!!! We are sitting on a big gold tour bus and missing you so much right now! Just saying! Xxxxxxxx

Okej, jag kanske är lite avundsjuk men mest blev jag jättejättejätteglad. Åh, jag saknar min rockfamilj så jävla mycket. Jag måste helt enkelt åka dit och hälsa på så fort de har tid.




Minnen från en ljummen sommardag i deras trädgård. Tänk att det redan har gått två månader sen jag åkte hem från England.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0