Kl är 01.57 och jag dör dödsgarvdöden

Jag älskar facebooks nya grej med att de slänger upp lite random bilder som ens kompisar är taggade i. Ni vet, där längst till höger så brukar det stå "photo memories" eller "... was tagged in this album 2 years ago". Den bjuder oftast på en skön nostalgitripp, eller några spridda asgarv och ibland så är det bara astrist, för vem bryr sig om vad någon man inte ens visste att man var kompis med på facebook gjorde när han/hon kom ut ur puberteten. Just ikväll var det dock ett asgarv som bubblade upp när den här bilden uppenbarade sig:


HAHAHHAHAHAHAHAH! Världens bästa människor som ger sig ut på LOTR-lajv mitt i vintern! Såååå jääääääävla bäst.. åååå jag dööööör!!! HAHAHHAHAHAHAHAHAH! Min favorit är helt klart Gimli som är mest lik. Annars gillar jag också Boromir som ser mer ut som en avdankad pizzeria-alkis från Blackeberg än en krigarprins från Gondor.
Vilka fantastiska människor. Känns som att jag måste skicka ett långt tackbrev till Andrea (Legolas) och tacka för att vår vaga facebookvänskap numera ger mig så mycket glädje.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0