Livscoachen K.Gun

Jag saknar Adam redan, och han har inte ens åkt än. Klockan är bara halv elva men jag känner på mig att det blir en till sömnlös natt med massa idiotiska tanketrådar utan ände. Därför tänkte jag göra en lista med anledningar varför mitt liv är sjukt awesome just nu, bara för att försöka avstyra alla demontankar.

Varför mitt liv är awesome

1. Jag går en utbildning där läxläsandet består av att titta på tvserier
2. Om en vecka kommer jag inte behöva fortsätta på utbildningen längre
3. Det är sjukt bad-ass att vara en universitets drop out
4. Jag har ungefär världens bästa kompisar, och de är sjuk många dessutom.
5. Den 14:e November åker jag till London
6. Den 19:e November har första delen av Dödsrelikerna (Harry Potter, pucko!) premiär!
7. Jag kommer ju för fan vara i London under premiären!!!!!!!
8. Jag kommer ju för fan bo precis vid King's Cross!! Jag kan gå till perrong 9 3/4 varje jävla morgon!
9. Jag ska ju för fan hälsa på hos världens bästa Malin Bauer i Cambridge och dricka sjukt mycket öl!
10. Jag ska ju för fan åka på turné med coolaste rockfamiljen i hela världen!

Känner du dig peppad? Jag gör det! Peppad och taggad som fan! Jag vill bara springa ut i regnet och hitta den längsta trappan på ön bara för att springa upp för den och känna mig som Rocky. YEAH MOTHERFUCKERS!

Gör en peptalklista du med! Sjukt lätt att vinna!


Titta på min snygga kompis Herb. Grrrrr! Vilken goding!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0