Stupid she, stupid bus, stupid you, stupid me.

Hemma från skola laddandes inför äventyr på hemmaplan. Efter att inte ha rört gitarren på flera dagar kände jag att jag skulle återskola mina pianofingrar till gitarrsträngsplockeliplock.. Det är jobbigt när man inte är van men det lossnar efter ett tag. Anyways, jag spelade in en video med en låt jag jobbar på. Den är i sedvanlig K.Gun-anda med lagom mycket heartbreak, gapig sång och innehåller absolut max tre ackord. Please ignore the textfel, tonmissar and the terrible ljudkvalitet, it's art.. det ska inte vara perfekt.


Låten kommer bli asbra, jag lovar, ignorera det knäppa slutet!

Kommentarer
Postat av: scales

du är grymmast av dom grymma kgun! SHI DU ÄR SÅ BRA! om det inte händer något tills nästa år tipsar jag om idol! kommer att göra det

2010-10-10 @ 02:22:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0