Vi dog hjältedöden igår

Efter att ha kört ner i bakfyllans helvetesgrop några gånger under dagen är jag på någorlunda god väg att rycka upp mig själv och kanske med lite tur bli av med den här omänskliga huvudvärken. 
Resan tillbaka till Gryffindortonet från Sofias rock-crib kändes outhärdligt lång och på fastande bakismage är åkturen med lidingöbanan rena rama dödsstöten när det gäller kräksfaktorn för en stupad bakishjälte. 

Nu har jag världens bästa mjukiströja på mig och magen är full av hummersoppa, surdegsbröd och scampigryta. Snart ska jag gosa ner mig i sängen och gotta mig i min rockighet tillsammans med varma kuddar och kanske lite söndagsläsning i form av Hemligheternas kammare.


Rocktober är världens bästa månad. FAKTA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0