Åh Glenn från Göteborg <3

Sjuk grej hände nyss. Det ringde en kille från någon slags pensionsgrejtjosan och undrade om jag brukade titta i mitt orangea kuvert på vilket jag svarade att han säkert sökte min mamma och inte mig. Vad som vanligtvis brukar bli ett "okej, tack så mycket, jag återkommer senare" ledde på något sätt till ett tio minuters långt samtal om precis allt som inte har med pensionsspar att göra. Helt plötsligt telefonflörtade jag tydligen med en kille som lät söt/snygg/sexig (hur man nu kan höra sånt), var sjukt rolig och som säkert hette Glenn, för han var från Göteborg.

Men vad händer nu? Vi la ju på till slut för vi båda kom på att det vi gjorde var lite konstigt och här sitter jag och undrar vem Glenn från Göteborg är... tja... han har ju mitt nummer i alla fall.


Sista toalettbesöket innan hemgång igår och jag kommer på att jag har kameran med mig. Försökte ta en bild och se snygg ut... det gick ju jättebra (host)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0