Min hund har gjort det där sååå många gånger

Ni vet ibland när man vaknar en dagen efter och är så rövbakis att man undrar om man tävlade "fullast vinner" med en hel by kvällen innan? Idag är en sån dag och när det händer brukar jag lägga handen för pannan och suckandes släppa ut ett halvförtvivlat (men ändå lite förnöjt) "aye caramba", ta ett glas juice och dra täcket över öronen igen. Samma rutin gällde självklart idag men jag åkte på en mindre fartknöl när jag med handen mot pannan inser att där sitter en stor jävla bula som gör jättejätteont. Ungefär 15 och en halv sekund fick jag lov att tänka efter innan jag kom ihåg vad som hade hänt och ungefär en halv sekund efter det skämdes jag så mycket att det blev ett till "aye caramba", dock i en mer slagen ton.

Vill ni veta vad som hände?

Jag skulle bara gå in i huset och trodde att dörren var väldigt öppen, tydligen var den förbannat jävla megastängd och gjord av väldigt välputsat glas...ja... ni fattar.. det gjorde ont och det var sjukt pinigt. Josefin (värdinnan)skrattar glatt med resten av skaran och säger "vet du hur många gånger min hund har gjort det där!?!?" som om det skulle få mig att må bättre. Äsch, förutom skallen och stoltheten så gick ingenting sönder och en halvtimme med ett glasspaket mot pannan tog bort det mesta av fulheterna, men det är ju lagom kul att ha en fet bula i skallen när man ska på trendig fest ikväll.

Aja, det kanske är lite coolt att se ut som att man har varit i ett slagsmål, jag kanske kan fälla lite b-rudar på att jag ser så jävla bad ut. Alla tjejer gillar ju sånt.


OH MOTHER, vad den här bakfyllan kommer bli lång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0