Hatar dumma påhitt, till exempel morgonen

Klockan är så där tidigt på morgonen igen. Inte för att det nödvändigtvis är så väldarns tidigt egentligen, mest för att jag är stentrött och egentligen bara vill dra täcket över huvudet och rymma iväg till min häftiga äventyrsdröm igen. Vilket skönt liv man skulle ha om man fick göra så....men nu lever vi i den faktiska verkligheten och för mig är det dags att dra min trötta röv till biblioteket för att tackla det antropologiska kulturbegreppet. Är ni redo?

ÅÅååååååå.... HEJA K!


Det där med att jag hatar morgonen är väl lite att ta i. Jag tycker väl mest att det är ett ganska schysst koncept, men det funkar inte i praktiken. Lite som kommunism.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0