Öl på en tisdag, man får göra så.

Oops, jag tror visst att jag ska på dejt ikväll, hur fan hände det? Visserligen ska vi bara ta några öl på Judit & Bertils så det kanske inte räknas som en dejt. Eller? Jag vet inte hur dejtreglerna fungerar så jag smsfrågade 118 100. De svarade:

"Det räknas som en dejt om du innan mötet tror att du vill hångla med personen du ska träffa"

Jag vet inte om jag blev så mycket klockare av det svaret, och framför allt vet jag inte om det är fakta. Hur som haver blev jag nu helt plötsligt nervös, tänk om det är en dejt? Jag trodde ju bara att vi skulle dricka öl! Gah, läskigt.


Vad tycker ni? Tillräckligt rockigt? Eller läppstiftet blir kanske en overkill? Skit samma.

Webkameran fick frispel och mörchökade kontrasten... kunde inte låta bli att försöka ge mig på ett Marilynleende då. Likt? Nej, jag tyckte nog inte heller det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0