Paw, paw, pounce!

Idag bestämde jag mig för att jag inte behövde göra någonting. I princip har jag bara rullat ur sängen, snytit mig och ätit middag, annars har jag mest störgosat i mina hypersöta pyjamasbrallor och tittat på Mulan. Åh Mulan, vilken höjdarrulle! Den är verkligen bäst på alla sätt och vis!

Herre, nu kom mamma in i rummet och slängde en nogger i mitt knä, och nu ringde Adam. Jisses, det här är bästa söndagen någonsin!

Btw, bäst att ni blir lite bättre på att rösta annars blir det en väldigt tråkig fest på lördag. Skriv också så jag förstår vem det är som lämnat kommentaren, annars vet jag inte vem jag ska skicka inbjudan till.

Om ni inte vill rösta här så kan ni alltid maila administrationen på [email protected].

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0