Person sökes för flyktigt äktenskap

Jag söker en person som vill gifta sig med mig. Helst snarast och helst billigt. För mig räcker det med lite blaskig öl, två vittnen och en kvart på rådhuset. Personen skall heller inte ha några ambitioner att ingå i ett lyckligt och långvarit äktenskap, helst skall vi börja bråka fem minuter efter vigseln och bröllopsnatten är inte alls något som behöver genomföras. Med andra ord söker jag en elak jävel som helst aldrig mer vill se mig igen men gärna gifter sig en stund.

Känner du dig manad? Lämna en kommentar så kan vi ses och se hur dåligt vi kommer överrens!


Sen när vi då vill skilja oss har jag redan spanat in en byrå som kan ta hand om allt... kanske mest därför jag vill gifta mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0