R U 50cent? Well I'm a fucking dollar!

Eftersom jag sedan i måndags klivit ut ur hiphopgarderoben borde jag kanske hiphopblogga lite granna. Jag tänkte att jag därför kunde passa på att tycka att 50 är vår tids löjligaste gangster (said it), samtidigt som jag motvilligt nog måste ge honom en LMFAO-five för hans senaste gangsterdrag. Den första september announcade han för twittervärlden att han skulle ta en twitterpaus för att skriva sitt nya album.. så här sa han:

"Ok ladies and gentlemen I'm writing my new album. I will not be on twitter again till Sept 6. This album will be a classic."

50, jag tror dig, om du lägger ner hela FEM DAGAR på att skriva ett album måste det bli en given hit!

Gangztah five!


Tacka Perez Hilton för ett schysst fredagsgarv...asså...50...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0