Rah muh, muh ma lala!

Inte bara älskar jag tillfällen då det är totalt accepterat att skråla med i Alcazar-hits (eller vadå sno mikrofonen och skrika "PAX ETT PÅ ATT SJUNGA SINNER NOR A SAINT"), eller dricka två, tre, femhundratusen kannor öl utan en endaste sneblick, jag älskar faktiskt också att jag har världens mest fantastiska kompisar som tycket det är lika coolt att hyra karaokerum som att bestiga Everest! Vilken pepp, vilka vänner, vilken kväll. Visst att jag är tillräckligt rund om fötterna för att vara en sån där evighetsmojäng som man puttar på och sen vippar de i minst en miljard år, men jag menar det när jag säger det; jag är mer lyckligt lottad än en person som vinner på lotto varje dag!

Så sug på den du, Lady Gaga, Bill Gates och killen som uppfann chatroulette. Jag bryr mig inte om pengar, jag är rik ändå!


Åh världens allra finaste Mattilo, snacka om tur att man får fira den här tjejens födelsedag och våga påstå sig själv vara en slags bästis till henne.

Kommentarer
Postat av: scalie

åhhhhhh du skiter väl i pengah. kult igår att vi åkte till horhildsplan, mehgaknäppt. shit vad full jag var hare kul i etuna, puss!!!!!!!

2010-09-18 @ 18:28:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0